CZ Proteiny • Aminokyseliny • Doplňky stravy

Reklamační podmínky internetového obchodu

Reklamační podmínky internetového obchodu (e-shopu)

nedílná součást všeobecných obchodních podmínek

 

  1. Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u obchodníka a které je ve vlastnictví spotřebitele.
  2. Pokud je kupující spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání), na veškeré nabízené zboží je poskytována záruka v délce 24 měsíců, není-li u zboží uvedeno jinak, a postupuje se podle Zákona o ochraně spotřebitele, Občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Pokud si kupující objednal použité zboží a byl o tom informován, záruční doba je 12 měsíců. Pokud kupující není spotřebitel, postupuje se podle Obchodního zákoníku, záruční doba je 12 měsíců a na takové reklamace se nevztahují tyto reklamační podmínky.
  3. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od obchodníka při osobním odběru kupujícím či jím pověřenou osobou.
  4. Kupující je povinen uplatnit reklamaci do dvou měsíců od zjištění vady, nejpozději však do uplynutí záruční doby. Doporučujeme reklamaci uplatnit bezodkladně.
  5. Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené:
    1. mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,
    2. nesprávným zacházením, v rozporu s návodem k použití,
    3. používáním v nevhodných podmínkách,
    4. zanedbáním údržby,
    5. nadměrným zatěžováním,
    6. poškozením záruční plomby,
    7. neodbornou montáží či demontáží,
    8. zásahy, úpravami výrobku, které neprovedl výrobce,
    9. používáním v rozporu s dokumentací a bezpečnostními předpisy.
  6. Z odpovědnosti jsou vyňaty i vady vzniklé při živelné pohromě a běžné opotřebení zboží.
  7. Reklamované zboží je třeba zaslat na naši adresu uvedenou níže (ne na dobírku) nebo doručit osobně. Zboží musí být vhodně zabalené, doporučujeme zaslat doporučeně či jako pojištěnou zásilku. Přiložte kopii dokladu o koupi a popis vady, doporučujeme vyplněný Reklamační formulář.
  8. Pokud se jedná o zabudovaný výrobek, kupující je povinen umožnit prohlídku obchodníkem či pověřenou osobou.
  9. Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá potvrzení s uvedením lhůty k jejímu vyřízení. Pokud není možné potvrzení ihned vydat, doručí jej bez zbytečného odkladu, nejpozději s dokladem o vyřízení reklamace.
  10. Prodávající určí způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů, maximálně však do 30 dnů od jejího uplatnění. Po určení způsobu reklamaci vyřídí bez zbytečného odkladu.
  11. Práva kupujícího:
    1. právo na bezplatné odstranění vady bez zbytečného odkladu,
    2. právo na výměnu věci či její části,
    3. právo na výměnu vadné věci za bezvadnou, pokud to nezpůsobí neúměrné náklady,
    4. právo na odstoupení od smlouvy, pokud vadu nelze odstranit a brání užívání,
    5. právo na přiměřenou slevu, pokud jde o neodstranitelnou vadu, která nebrání užívání.
  12. Reklamace je vyřízena předáním opraveného či vyměněného zboží, vrácením kupní ceny, poskytnutím slevy, písemnou výzvou k převzetí nebo jejím zamítnutím.
  13. O výsledku reklamace je kupující informován v zákonné lhůtě.
  14. Pokud si kupující nevyzvedne zboží do 6 měsíců od výzvy, může jej prodávající prodat, u cennějších věcí po předchozím upozornění a dodatečné lhůtě.
  15. Neporušenost zboží a obalu je třeba zkontrolovat při převzetí. Doporučujeme zboží zkontrolovat v přítomnosti dopravce. Podpisem stvrzujete, že obal nebyl poškozen.
  16. Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek a prodávající si vyhrazuje právo je měnit bez předchozího upozornění.
  17. Kontakt pro zasílání reklamací:

STILL MASS, s.r.o.
Lieskovská cesta 468
962 21, Lieskovec